środa, 29 lutego 2012

Skórę miękką jak aksamit zapewni Ci ORGANIQUE




źródło: http://www.organiquecosmetics.pl


Przedstawiam Wam balsam do ciała z masłem shea. Zanim zdecydowałam się je zakupić i uzależnić od niego, myślałam, że to pewnie kolejny nieudany produkt. Bałam się też małej wydajności i tępej aplikacji jak to z masłem shea i...swojego lenistwa. Ale to cudo ... jest jak spa każdego wieczora. Masło jest w kilku wersjach zapachowych i ciągle linia się poszerza. Zapachy są intensywne i długo utrzymujące się na skórze, piżamie i pościeli, więc jeśli tego nie lubicie to nie polecam .
W ofercie możemy znalezc zapachy takie jak: wanilia, czekolada, pomarańcza z chilli, oolong, zielona herbata, guava, magnolia , len , mleko, lawenda i len, mango, malina, afryka , korzenny, grecki., kawa. Dostajemy balsam w białym, zwykłym plastikowym pudełku na wagę.
Cena za 100g / ok. 25 zł
Produkt jest wbrew moim obawom dość wydajny , starcza na miesiąc.
Produkt bardzo dobrze się aplikuje, tylko trzeba wypracować sobie technikę nakładania. Ja biorę odrobinkę i rozcieram w dłoniach. Masło pod wpływem ciepła dłoni zmienia się w "oliwkę" i rozsmarowuję. Nie jest za tłuste i nawilża skórę. Jak dla mnie jest to świetny produkt, ponieważ przestała mnie swędzieć skóra , po tych wszystkich mazidłach pełnych parafiny ...










SKŁAD:
masło shea (Karite)
naturalny olej z afrykańskiego drzewa masłowego. Bogate źródło NNKT (niezbędnych, nienasyconych kwasów tłuszczowych) oraz witamin: A, E, F. Poprawia nawilżenie i elastyczność, wzmacnia cement międzykomórkowy, odnawia warstwę lipidową skóry. Doskonale chroni skórę przed działaniem czynników zewnętrznych oraz promieniowaniem UV (naturalny filtr).
olej sojowy
awokado
wosk pszczeli

Jak do tej pory posiadałam już zapachy: 
magnolia - mocno kwiatowy
guava - mocno owocowy
grecki - mo ulubieniec o zapachu winogron
len- delikatny i bardzo bardzo przyjemny

Znajdźcie swój wariant zapachowy i smarujcie , smarujcie, smarujcie...

Ale UWAGA !!! UZALEŻNIA :)



Poniżej mały gadżet do pielęgnacji ust w cenie  3,5 zł
Ja wybrałam wanilię.

1 komentarz: