wtorek, 21 lutego 2012

Naturalny acz profesjonalny



Dziś nadeszła moda na naturalną pielęgnację. I choć półki sklepowe  pełne są kremów i innych smarowideł obiecujących wieczną młodość, to naszym zadaniem jest poszukiwanie tego jedynego, z którym nie będziemy chciały się rozstać.
Ja wciąż szukam kosmetyków idealnych i mam już wśród nich kilku faworytów.
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam, zgodnie z modą na naturalne, ekologiczne kosmetyki produkt, który mnie zachwycił. Jest to  maseczka do twarzy marki Apis z serii Professional Line Couperose Stop z jarzębiną, rutyna i witamina C.


Źródło: http://aleksandriabeauty.pl/75-kolaz-5.html




Przeznaczenie:
Maska dla cery z problemami naczynkowymi

Właściwości:
- wzmacnia i obkurcza ścianki naczynek krwionośnych
- głęboko i długotrwale nawilża
- uelastycznia
- wygładza
- można stosować po zabiegu mikrodermabrazji
Substancje aktywne:
- ekstr. z jarzębiny
- ekstr. z cyprysu
- ekstr. z miłorzębu japońskiego
- rutyna
- ekstr. z arniki
- ekstr. z alg morskich
- ekstr. z czarnego bzu
- masło shea
- ekstr. z kiwi
- ekstr. z cytryny
- olej z orzechów makadamia
- ekstr. z zielonej herbaty
 Nie testowany na zwierzętach !!!!!!!!!!!!


Opakowanie:
Plastikowa tuba

Konsystencja i zapach:
Kremowa kolor różowawy
Zapach , trudny do określenia taki pudrowy
Aplikacja:
- na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu rozprowadzić równomiernie grubą warstwę maseczki (można lekko wmasować, a nadmiar pozostawić do wchłonięcia) omijając okolice oczu i ust. Pozostawić na 10-20 min. po czym zmyć letnią wodą lub tonikiem. 

Pojemność:
200 ml
Cena:
ok. 29-31 zł

Moja opinia:
 Jestem bardzo zadowolona. Jeśli chodzi o moją zmorę - naczynka to nie oczekiwałam cudów. Żaden kosmetyk ich nie usunie, ale ten je uspokaja. Bałam się ze względu na moją wrażliwą cerę, że z tak bogatym składem substancji biologicznie aktywnych coś mnie uczuli. Pomyliłam się. Kosmetyk bardzo dobrze nawilża skórę, staję się ona miękka i naprężona. Rano budzę się z gładką i nawilżoną skórą. Na maseczce pisze( jak na każdej zazwyczaj), żeby nie nakładać w okolice oczu. Ja wklepuję również w tę okolicę i nie podrażnia. Tak samo robię z kremami do twarzy, ponieważ ich skład jest często bogatszy niż tych pod oczy. Jak dla mnie, skład świetny, działanie też i cena !!!

Minusy:
Jedynym minusem ze względu na to, że są to kosmetyki naturalne jest termin przydatności po otwarciu - 4 miesiące. Więc nie ma sensu zaopatrywać się w duże ilości produktów tej marki, ponieważ nie zdążymy ich wykorzystać.  Osobiście posiadam z tej firmy peeling z algami, peeling do ciała i maskę oczyszczającą, ale recenzja innym razem :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz