wtorek, 28 lutego 2012

BOURJOIS HEALTHLY MIX 52 VANILLA

Myślę, że o tym podkładzie zostało powiedziane już wszystko. Ja tylko chcę potwierdzić, że tak to prawda, to naprawdę dobry podkład. Do tej pory byłam wierna kultowemu już Revlon Colorstay, ale od kiedy użyłam tego.... no cóż Colorstay czeka na swoją kolej, a czy doczeka , tego nie wiem. Każda z firm ma jakiś swój sztandarowy produkt, jak. np. Max Factor król maskar, inglot cieni, tak Bourjois to mistrz w robieniu podkładów. Wiem co mówię mam jeszcze inny podkład tej firmy Bourjois Flower Perfection ale jest on matujący.
Bourjois Healthly Mix to lekki, pół kryjący, cudownie rozświetlający podkład. Ładnie stapia się ze skórą, nie jest widoczny, jest delikatnie kremowy. Ma piękny owocowy zapach.

Wybrałam odcień Vanilla 52 , który nadaje się do jasnej i średniej karnacji. Bourjois ma ładne odcienie dla naszych karnacji , lekko wpadające w żółć.







Podkład zawiera wyciąg z moreli, imbiru, jabłek i melonów.
- Morela - dodaje blasku
- Melon - działanie nawilżające
- Jabłko - antyutleniacz
- Imbir - działanie odświeżające


Pojemność: 30 ml

Cena : 59 zł


Skład: Aqua, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Butylene Glycol, PEG-10 Dimethicone, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Disteardimonium Hectorite, Disodium Stearoyl GLutamate, Dimethicone Crosspolymer, Tocopheryl Acetate, Alcohol Denat, Parfum (Fragrance), Panthenol, Alcohol, Aluminum Hydroxide, Silica, Propylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Cucumis Melo (Melon) Fruit Extract, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Mica, Iron Oxides, Ultramarines, Titanium Dioxide


Polecam fankom świeżej i wypoczętej skóry . Nawet kultowa wizażystka Lisa Eldridge http://www.lisaeldridge.com/ poleca ten produkt na swoim blogu.

Polecam ten blog to taka wiedza o makijażu jakiej nie znalazłam jeszcze nigdzie.

1 komentarz:

  1. też go mam i bardzo fajny efekt daje:) szkoda że kupiłam go w okresie letnim kiedy byłam bardziej opalona bo teraz jest mi trochę za ciemny:P ale i tak zużyję myślę:) pozdrawiam i obserwuję:) naturaipiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń