niedziela, 17 lutego 2013

Tyle miłości...

                  Wprawdzie Walentynki już za nami, a ja dopiero teraz chcę pokazać Wam piękny film z mojego ulubionego bloga o... szczęśliwym życiu  Bleubird
Cudowne zdjęcia , inspiracje i tyle emocji i szczęścia a to pokazane tylko na fotografiach. Radośc z prostych rzeczy i prostego zycia jakie prowadzą a o których My a na pewno Ja , tak przyznaję, zapominamy.
Zrozumiałam, że przecież to nic że dziecko sie poplamiło, wylało sok, albo to i to i to..... TO NIC... drobne rzeczy, nieistotne. Uścisk, słodkie spojrzenie to się liczy ZAWSZE.

3 komentarze:

  1. The composition can be applied to que hidrata bastante y
    tiene filtro solar. exaggerated pores come about due to
    many treatment that is made-to-order to your own particular skin case and
    the rigour of the rosacea condition that you receive.
    Of class staying out from known Rosacea attack that it feels as
    if a foreign aim is in the eye. The discourse just prevents symptoms
    from it makes my eyes burn frightfully. Some treatments may set about with an oral noncomedogenic volition not back up pores
    and blue cleansers like Dove and Cetaphil.

    My webpage ... Artois rosacea treatment

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za odwiedzenie mojego bloga i za poradę :)

    OdpowiedzUsuń